hej mänsklighet

som jag sa igår så blev gårdagen en lyckad dag. .. även denna dag känns jävligt behagande än så länge!

jag måste till biblioteket och låna massa böcker ......... narcissism ......psykopati......trauma.......
jag skall bli beläst och bemästra det mesta.
så är det


nu  nu NUUUUUUU

det smakar ajax i min mun....
vill du veta varför?
jo, det var såhär.. jag fick en idé såhär på morgonkvisten.... hittade ett rött läppstift i fickan , och eftersom jag såg så trött ut i ögonen, så tänkte jag istället dra uppmärksamheten neråt med hjälp av väldigt röda läppar......
det här var ingen vidare bra idé när man skakar som ett höstlöv på handen...
resultatet....= aaa du fattar

så var tvålen slut. och det enda jag hittade var ajax. så DÄRFÖR.
nouba kan ju det där med att göra läppstift som aldrig någonsin vill lämna läpparna......

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0