hej på söndag

jag sitter för tillfället hos min kära Hanna i Uddevalla och tittar på när hon smörjer in sig med en kräm som luktar jordgubbar... det hänger en slags sötma i luften som jag helst skulle vilja äta upp ....

Fredagen spenderades hemma i mitt barndomshus där jag till min förvåning möttes av ett femtiotal nersupna minderåriga som sprang omkring och yrade,,,,
jag och julia hade inte så mycket annat val än att länsa mammas vinflaskor för att orka med denna natt....
under nattens lopp så hade jag hunnit agera både städtant , psykolog och mamma ...

det som förvånar mig mest är ,att förutom minderåriga små barn , så var där även en hel hop med folk som till och med är äldre än mig själv.... PÅ MIN LILLASYSTERS FEST....
det känns nästan lite sådär halv perverst och desperat.....
men stackars dem som inte har något liv.. ... utan blir tvungna att leva kvar i det som de en gång kallade att ha roligt...

annars så har lördagen ägt rum i trollhättan på junkyard...å senare hos nathalie, hos alex, och slutligen på sand...
ganska trevlig kväll faktiskt..


idag har vi haft återförening på butlers å käkat gött å känt på sillisar

NICE


peace and love

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0