hey määän

så tråkigt som jag har nu, så tråkigt lovar jag att du aldrig någonsin har haft i hela ditt liv. så det så.

Men lite glad blev jag iallafall när min kompis Linda ringde.
nu har vi konstaterat att det suger att vara pank.

det är fortfarande måndag....hmm... konstigt. ..

jag blir lite arg för att min dator nu har varit på lagning i TRE veckor... dom sa TVÅ.
inte bara lite arg heller. mycket arg faktiskt.

men en sak är bra.  mina glasögon kom hem från italien idag så i morgon kommer jag äntligen kunna se alla älgar, rådjur , och annat som i nuläget är ganska dimmiga . gött.

i morgon ska jag hälsa på Hanna igen. två färska filmer ligger och ryker under hennes tv och det enda dom vill är att tillfredställa våra sinnen. (Hoppas fan att dom är bra annars blir allt jättetråkigt)

min kropp behöver känna att den finns. därför hade jag tänkt börja använda den igen.
därför ska jag och Marie till gymmet å pumpa lite i morgon efter jobbet. GÖTT ska de bli.
gött som banan på knäckebröd med kanel.
YUMMI

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0