jag har dålig fantasi

he j igen . jag och hanna har hyrt tre filmer. nu ska vi börja se på en och därför kommer jag om ungefär två minuter att trycka på krysset uppe i högra hörnet och förflytta min lama kropp från soffan till sängen. där kommer jag sedan sakta att somna in och förhoppningsvis så kommer jag sova en väldigt väldigt lång tid..
sen när jag vaknar så kommer himlen vara blå, träden gröna och  solen kommer skina bara på mig.
det har uppfunnits piller som man kan äta istället för att slippa laga mat.
en robot följer mig vart jag än går och ser till att uppfylla mina behov..
kontokortet är ospenderbart och skoskav finns inte längre. huvudvärk existerar inte heller och allt som är onyttigt är numera inte tillfreställande. istället har alla gröna saker börjat smaka choklad och göra en fit som aldrig förr.

aaa nu har det gått två minuter. krysss hejj

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0