tjena

I dag får jag sluta jobbet någon timme tidigare för att hinna till uddevalla , hämta emil och hanna, och sen hinna till göteborg för att se fridas konsert !
det är torsdag fast det känns som fredag.
i morgon är jag ledig och vad ska jag göra då?
JO, då ska jag träffa nathalie och Mike och höra om alla upptåg som ägt rum i Norge och Spanien.
wööhoo

Nu har jag drygt en timme kvar här på jobbet.
Idag har jag ,alex och martin varit kreativa och gjort om ute i butiken!
hoppas mr boss tycker det är lite nice som vi !!


nääru, nu ska jag nog ta en cigg å tänka lite ..
jag har för många idéer ,,,
så många att till slut kommer jag bli knäpp och inte skrida till verk med något alls...
VI FÅR SE!!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0