en låååååååång tanke

äh vafan. jag kan ju inte sova. det går bara inte. inte för attt jag egentligen har försökt sådär skitmycket. Men jag bara känner det.  att när jag ställer ifrån mig datorn så kommer jag vrida å vända på mig i tusen år. slutligen kommer jag resa mig upp en stund. febrilt leta igenom alla väskor ody. efter någon form av nikotin (som jag vet at jag inte har), sen kommer jag öppna kylskåpet å titta lite. Känna kylan. Frysen också. titt, titt. titt. Aah. det ser ut preciiiiiiiis lika dant som för en halvtimme sen kommer jag tänka. Alltså, inte något frestande på lut direkt.  Och min mage kommer fortsätta kriga med sig själv. Fett jobbigt att vara hungrig när man verkligen inte har någon mat. stacksrs mig. åååh jag ska nog tycka lite synd om mig själv nu. Lite LISA QUALITY TIME med knäckebröd å vatten. oooh LORD I LOVE YOU.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0