Kopenhagen

då var man i köpenhamn.

varken Regnet , blåsten, kylan eller något annat i hela världen kan påverka dessa dagar negativt.

Min lediga vecka invegs av Malin, tjugo kronors öl i Indiens gassande sol...ekonomiska kriser som alltid löser sig... mycket kärlek, stor saknad...

veckan fortsatte i takt med tåget,,,,kännde rytmen av tre trogna vänner... lotsades  till köpenhamn. smuttar rödvin, smakar delikat mat... finner inre lugn i Lennards bohemiska våning...

Fortsättningen  på veckan kommer se ut ungefär sååhär...

Hemkommen från grannlandet ....sova ganska många timmar...Vila en stund till... Se pojkar erövra asfalten på fyra hjul...
Förtära alkoholhaltiga drycker och försöka hitta tillbaka till en vardag som ligger lång bortom nuet.

TILLS DESS ska jag bara njuta.

Njuta av min pilsner i den antika stol jag har belägrat mig i.
titta , kommunicera , disskutera med tre av de finaste på jorden.

Jag bor här.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0