en konstig historia



En dag så fick jag jobb på Carlings. Jag jobbade där ett tag. och sen
anställdes ny tjej som hette Frida. (mitten) hon och jag hade väldigt kul
när vi jobbade tillsammans. senare joinade även hon till höger (Hanna)
 vår häftiga rock duo . hon kom med kunskaper om denim och sömnad,
och gjorde sig bra i vår miljö. När vi åt lunch på rasten, så gjorde man
oftast det i vårt kök på övervåningen. Eftersom lagret är ungefär lika
stort som min lillasysters lägenhet (INTE stort) så hade vi gemensamt
kök med brudarna på BikBok. Och när även denna klädkedja hade brist
på personal, så anställdes den söta tjejen på fridas vänstra sida.
Angelica heter hon . och tillsammans utgör de här tre tjejerna en fin trio
som jag är lyckligt lottad av att få tillbringa tid tillsammans med.


jag gillar er. och idag kom frida hem från frankrike och nu sitter jag bara och väntar på att hon ska ringa till mig och berätta om alla tokigheter . hanna sitter bredvidmig på golvet och är hypnotiserad av andra avenyn. Angelica jobbar nog på shell. fast jag vet inte faktiskt. något gör hon nog iallafall. du kan väl komma hit hörru. ?

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0