fredag å planerna är smidda

jahooppp... nu va klockan två. eller närmare bestämt SEXTON minuter ÖVER två.
SJUTTON. .....tjugosex....
Kom nyss hem..och NEJ, jag har inte varit ute på krogen å rännt som ni kanske antog..
Jag har varit hemma hos nathalie.  lagat fajiitas och sett på två ganska dåliga filmer..
sen kom mattias max offe simon å pontus å spelade nått spel..ingen förstod reglerna och alla vann.
bra spel..

jao  jag har ju faktiskt gjort Några nyttiga saker idag iaf!
Först vart på jobb hela dan å dansat runt med dammsugarn å skurborsten ...
idag gjorde min lilla anton sin sista praktik dag hos mig , så lite tårta gled ner i strupen ..mmm
(för övrigt skit tråkigt att han inte ska hålla mig sällskap ett tag till)

sen lämnade jag in min bil hos fixar jocke.... per skjutsade in mig å elin till stan.... o'learys nästa... käka buffé, drack vatten.. smidde planer inför kommande veckor... sweeeet.......som man säger...

oolallala jag vill ha dig

Shoot baby!
Postat av: Elin

SWEEEEEEEET DUDE!!!

2009-03-21 @ 15:34:03
URL: http://vemeja.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0