fredags sysslor



Hej folket.
Igår, Fredag, så tänkte jag och nathalie göra
något av all den mat som vi inhandlade i vårt hetsigaste skede.

Detta resulterade i en wok á la lisa med en blandning av det allra mesta.
GOTT blev det fan.




och  Jäääävligt mycket mat.
Synd att våra vänner var för lata och
tråkiga för att komma och äta upp.

   

En och annan hot shot lyckades även tillverkas,
Förutom att delningen mellan vätskorna inte gick så väldigt bra,
 så var det absolut den godaste hot shot som mina läppar har nuddat.




nu måste jag soooooooooova en ganska lång stund.
för jag vaknade i panikslagen ensamhet PÅ sängen, UTAN cigg, UTAN pengar och och UTAN mina vänner.
jag måste sova bort huvudvärk och ångest.

God natt.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0