gräs

tjahopp . så hamnade man i grästorp sådär på onsdags eftermiddagen.
lite otippat, men det mesta är ganska otippat i mitt liv verkar de som.
Dom ser på fotboll där ute, och jag håller kolll på min auktion på tradera.
skit tråkigt verkligen. för inte en jävel vill köpa mina skor. !!
sen ska jag bli hemkörd till kära trollhättan igen av en snälll vän som heter Olle.
och då står antagigen max å co å hänger på låset.
jag kommer vara trött i morgon. säger bara det.


jag har fått en massa vita kuvert och ALLA vita kuvert innehålller onödiga (egentligen skitviktiga) saker som räkningar osv.
det är inte alls roligt.
Nepp.
Det är i sånna lägen som man skulle vilja leva i afrika.
(i landsproblem..mmmh) men hellre har jag väl lite ont om vatten ,,,
nja. lite ljög jag där.

nu får vi väl se hur de går för dom ute på planen..
VEM VINNER??

Ciaaaoo



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0