hej glada dag !!

Jag tror jag släppte allt det bittra genom att konfrontera mig själv.
Jag ska fortsätta att tala sanning. Tänka sanna tankar, och bara erkänna det som är riktigt.
För er och dom, å inte minst för mig själv.

Att gå runt i ovisshet gör en tokig . Att inte veta någonting gör en knäpp.
men när man väl VET, så spelar det egentligen ingen roll
om det man fick reda på inte var så bra som man hade velat.
Det känns ändå så jävla mycket bättre på något sätt.
Att bara veta.

nu börjar jag bli hungrig, och ser fram emot att äta upp några överblivna fajitas från i går kväll.
(när jag kommer hem så ska jag visa er bilder från min å nathalies rehab kväll)

back to buisness,
måste ringa min far,


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0