I morse steg vi upp tidigt... begav oss ut i världen...

Första anhalten var sjukhuset för min del,
Sen parkerade vi våra feta på cactuz 
där mimmi å hanna satt så snällt å väntade .
Buffé stod på schemat, och mmmmätta blev vi iallafall...



      
Nathalie va dääär......å Hanna va dääär......... Å ja va där .....å Sofia bakom kameran.......



Efter maten så rullade vi tillbaka till trollhättan .
Dags att stiga in på junk å köra hårt hela lönedagen!


Meeeen...... Det finns ALLTID ett "men" med i bil(d)en.
denna gången innefattade detta MEN  att min bil kraschade
och jag fick agera mekaniker en stund...




(erkänn jag ser fett rutinerad ut på det jag gör)

 

Fast OK då. Liiiiiiite hjälp på traven skadar ju inte....
Herr Snäcka hjälpte så gärna till med att hälla rätt vätska i rätt hål.




Nathalie försöker få tillbaka sin ursprungliga röst, sin normala hals och sina medfödda andningsmekanik.
I detta fall, med hjälp av hostmedicin.

Om det hjälpte?
Inte en aning.




Efter denna spektakulära trip, så kom jag (en ganska lång stund försent) insläntrande på jobbet.
Där sålde vi skates i långa banor och i pauserna dansade jag balett till lisas ljuva stämma.

Efter jobbet styrde vi iväg till willys å gick lös med lönen...
Nu behöver jag nog aldrig mer handla en matbit .

Jag ljuger inte när jag säger att HEEELA
mitt bagage utrymme vad proppfullt med käk å andra benödenheter.
(Iofs var vi ju fyra pers somm gått lös nästan lika hårt.
MEN ändå.
Många gröna påsar blev det.

NU NU NU måste jag sova.
i morgon ska jag duscha.
duscha duscha duscha.

Jag är sjukt sugen på att köpa saker.




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0