jaao...dä äää ... skööönt...

WOW!
Vilken start på dagen!!
Vaknade av att Nathalie knackade på dörren runt nio, och drog med mig på en promenad ner för trappan.
Utanför dörren möttes vi av strålande sol och endorfinerna dansade salsa i min hjärna.

styrde stegen mot bageriet.
Där köpte vi bröd å sen skramlade vi ihop de överblivna slantarna å köpte juice , ägg å annat på turk kiosken.
sen åkte vi hiss till min lya ...jag parkerade nathalie vid spisen för att göra frulle. 
å själv hoppade jag in i duschen.

klockan är nu 12.11 å butiken är öppen. jag har redan hunnit med åtskilliga cigg pauser,. bara för att få lite uv-strålar på mitt bleka skinn.
vi lyssnar på road trip skivan och känner glädje å sånt. sommaren är väl på väg.. ??

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0