stresssssiiiggt

hej kompisar.
när man får chat från vår chef, så brukar dessa meddelande vara sända vid alla möjliga olika tidpunkter.
till exempel så mottag jag ett klockan 01.35 inatt.
då kan man undra lite om han kanske borde skära ner på arbetet lite....
VISST , jag förstår. säkerligen så är det en miljooon pappersarbete och lika många saker att hålla reda på.

och visst förstår jag... jag förstår att det smyger lite storhetsvansinne över en när man nått så en så enorm framgång.
jag förstår att man kanske får kickar av pengar och  blir djupt depprimerad av att inte ha några.
Men jag undrar hu man får tid att spendera sina tillgångar när man ständigt är buusyyy....

Hur mycket pengar jag än hade blivit erbjuden, så hade jag aldrig, aldrig, jobbat dygnet runt..dag och natt.
jag hade ALDRIG suttit på ett kontot mitt i natten, när jag hellre kunde ligga hemma i en underbar säng tillsammans med min älskade.


jag bara undrar...är det värt det?

Shoot baby!
Postat av: Shano

Nice blogg, kika min vettja =) Ha det gött, Kött!!

2009-03-12 @ 21:01:53
URL: http://shanoo.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0