jaja..jag fortsätter väl då..

har inget bättre för mig än att se upptagen och smart ut.
Sitter här med min laptop, i exakt samma position som i inlägget under.

Jag gillar inte stressen inför att åka kollektivt. Varför är man så nervös?
Missar man tåget, så kommer det ju alltid ett nytt.

OCH NU FICK JAG EN LIIIIITEN ÅNGEST I MIG.
JAG HAR SUTTIT INNE (INOMHUS) I SNART EN OCH EN HALV TIMME.
PÅ EN TÅG STATION.
FAN VAD ARG JAG BLIR. JAG KUNDE JU SUTTIT UTE. BLIVIT BRUN.
det är sånt man kommer på såhär i efterhand.
Jag ska bli en smart person som tänker först och handlar sen.

fast fan vad långrandigt och tråkigt livet hade blivit.

jag gillar ju spänningen i att inte veta någonting.


nu kommer mitt tåg.
Hejdå

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0