Guudday fellows....

Yes. Idag ar det fodelsedag. tjugo ar. Sa. ar man stor nu plotsligt? ska man skota sig sjalv nu och ta egna beslut? ah, man kan ju iaf forsoka... Det ar ju ine svart att leva enligt vara rutiner iaf... Ata, sova, bada, ata sova , bada . back to the begining..... kanner oss som stora bebisar .
I forrgar hade var familj ett stort party till min ara , med ballonger, massa mat, levande musik och underbara manniskor. Jag och Nathalie hade pa oss Sari och jag ska visa er bilder fran pappa Georges kamera sa fort jag far tag i den.
Igar var vi ute med en av sonerna pa en av de lokala pubbarna. Nar klockan slog tolv kom bartendrarna ut med tarta och fodelsedagsmusik borjade spelas i hogtalarna.....
Sen var jag tvungen att ga runt o bjuda alla i restaurangen pa tartbitar ..
Trevlig kvall. Och idag blir det ett tredje party for att fira mig.
herregud... Jag  kanner mig som en prinsessa...
Nu ar Cleman och Nathalie ute pa shopping tur ...
Jag sitter har o vantar pa att vi ska aka hem o farga haret,
dricka vin, o bege oss till hotellet for middag , mys o galej...
om en vecka kommer Bengan forresten! det ska bli NICE.
och da kanske vi aker till Maldiverna over en weekend.
eller till hikkaduwa... niiiice...... Sen back to thailand.
och sen home. kalla sverige. usch..
en av indierna behover sin dator nu sa jag maste satta punkt har.
Fortsatter i morgon, och ska visa er de vackra bilderna fran festen i sondags.
hahha....
Saknar er ofantligt mycket dar hemma. och jag tanker pa er varje dag.
ONSKAR ATT NI VORE HAR!!!!!!!!!!!
+94717214100 , mitt srilanka nummer. om nagon vill saga hej. for jag har inga nummer kvar.
och vill garna hora era roster.
massa pussar o kramar mmmmmmmm
O GRATTIS ALSKADE MAMMA SOM OCKSA FYLLER AR IDAG.
DU AR DEN BASTA MAMMAN PA JORDEN OCH JAG ALSKAR DIG OVER ALLT .

Shoot baby!
Postat av: Linda

Heeej Lisa! Grattis!!!!!



Låg och tänkte på dig inatt, tänkte att du fyllde år och att jag inte sett dig på evigheter. Det ser ut som att du har det okristligt bra där borta, fortsätt med det!



xoxo Linda Kallalund

2009-11-10 @ 16:38:06
Postat av: bella

massa grattis må jag säga!

2009-11-10 @ 16:42:01
URL: http://www.disabella.devote.se
Postat av: Sofia den balla

HEeej! Grattis igen! ni ser ut o hade ljuvligt, jag e avis! här hemma e d kallt o tråkigt...pusspuss

2009-11-10 @ 18:06:11
URL: http://dubbeltrubbbel.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0