Gokvall

Hey kompisar, sorry for dalig uppdatering...
ekonomin nadde sin bristningsgrans,
o mynten rackte inte ens till att delge er information...
MEN nu sa, nu lanar jag min indonesiska grannes laptop en stund,
sa nu kan jag ge er lite info om vad vi gjort det senaste....

For det forsta sa har vi ju lamnat Thailand, Opor och lyxvillan bakom oss.
och istallet befinner vi oss just nu pa Bali, Indonesien..
Och jaaaa Elin, har AR det underbart.
DOCK gillar vi thailand battre.
de sma oarna med dess lugna atmosfar passar oss battre tror jag.
eller atminstone behover vi det mer.
Men klagar gor jag inte. Vi ska tillbringa en manad har,
och utforska uluwatu o Gili island bla.
sen aker vi tillbaka till Thai for ytterligare en manad.
TROR jag.
Som sagt, vi ar pa semester, och planera ar val inte bland det vi ar bast pa..

har roker alla cigaretter som smakar och luktar nejlikor.
I skrivande stund sitter min granne bredvid mig och roker precis en san.
Skit ackligt.
(forlat granne)

Lite skamligt att ha jobbat i en bradsport affar
utan att kunna utova en enda av sporterna...
SA idag har jag surfat for forsta gangen.
det gick skitbra.
bahahabaa.

Min kamera ligger inne pa vart rum dar nathalie sover,
och jag ar for lat for att hamta den,
sa ni far bara en bild idag fran gardagens sushi middag med var andra granne, Adam fran australien.
Han jobbar med Julia Roberts som just nu befinner sig har pa on och spelar in en ny film.
coolt va.




Nu ska jag ga in o hoppa pa min kompis lite
sa att hon vaknar och vill gora nagot kul med mig.
Massa puss o kram pa er alla


Mamma, Pappa, Mimmi, Maja, Wendy, Kelly, Daniel,
Jag saknar er. sa mycket.
Har ar mitt indonesiska nummer +6281337644042.
har forsokt skicka sms till er, men det funkar inte, sa ring mig istallet.
om ni vill.
Onskar ni vore har.

Shoot baby!
Postat av: Daiyen

You say my neighbor was sitting beside me, smoking a cigarette with a taste horrible ..

fy FAN.



maybe it's better I do not lend the internet for free ..

hahahaha

2009-10-16 @ 08:27:03
Postat av: Kusin!

Å vad jag saknar dig nu. Pratade med mamma om det igår att det e jobbigt att du e så himla långt bort!:( Nu börja ja gråta haha saknar dig nog mer än ja fattar själv tror ja. Ska försöka ringa nån dag men som du vet är ju inte vår ekonomi heller på topp. Hoppas allt e bra i alla fall. Skicka gärna mejl med smaskiga detaljer som inte får läsas p åbloggen :) puss i massor från lilla familjen

2009-10-16 @ 10:20:56
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: lillasyster mellan

Jag saknar dig med Lisa! Och älskar dig. Och vill att du ska ha en underbar tid i Bali! <3

2009-10-16 @ 10:36:47

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0