lite pics fran de senaste dagarna....


nathathai .. eller Nathatagg... vet inte langre..
gransen ar harfin.. Ha Ha Ha
(Internskamt)


Chillar vid poolen pa Gora, och det kanns som vi ar
i Sverige igen. BARA svenskar, overallt.






En roadtrip mot Balangan elller natt,,


har ska de surfas......


Fast vi solar hellre. och bara tittar pa surfarna..
Har ar vi i Uluwatu.



Rastlosheten kryper i en nar man ligger pa stranden.
Forst lekte vi med krabborna och byggde hus till dem.
Men de ville inte bo dar och sprang ivag hela tiden,
sa vi fick roa oss pa annat satt..



aa just det... jag har klippt av mig haret igen ja..
En liten bit iallafall



 Uluwatu...



Uluwatu...





Har spelas filmen med bla. Julia Roberts in som jag namnde i nagot tidigare inlagg...
Man fick inte aka ner for allt du ser pa bilden ar rekvisita ..men vackert iallafall.




Vi akte hem istallet.
o sa har snygg ar man nar man aker moppe.
Bra med hjalm Pappa.


nu fryser jag snart ihjal har inne. javla AC. sa ska go o ata nagot och kanske bada lite eller natt
hejhej .
mm mcdonalds... kanske.. mmmmmmmmm


Shoot baby!
Postat av: Anonym

haha ni e roliga med era komentar,,,

2009-10-24 @ 21:24:26
Postat av: elin

Jag saknar dig också... MASSOR! Blev jätte glad när jag fick ditt sms. Hur länge kommer ni vara kvar på Bali? vart tar ni vägen sen? puss puss puss!

2009-10-26 @ 23:04:43

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0