Ton sai -------> koh panang

Ton sai var ett mysigt stalle...



 

Nu ar vi pa koh panang i vantan pa full moon party...
slitsam miljo har.. fest fest fest..
vi bor precis pa stranden dar musiken ar oronbedovande varje natt tills sextiden pa morgonen....
Somn kan du ju glomma... Men men...
Vi far vila upp oss nar vi kommer till Bali nasta vecka..

Nu ska jag bedriva nagon timme med Yoga och sen ata o sova.

Elin , Vi vill att du foljer med oss till Bali saklart.
Har du fortfarande lika mycket jobb? annars, Kom.
 
o mamma, jag mar bra nu.
sa ingen penicillin behovs.

O nagon . Kan nagon sanda mig ett paket med snus,
frascha korsords tidningar, Svenskt losgodis,
och vanlig sverige medicin.

hejda


Shoot baby!
Postat av: elin

Japp, fortfarande lika mycket jobb. om inte ännu mer. Men man vet aldrig, just nu kan vad som helst hända! Och en sak ska ni ha klart för er, TRO INTE ATT NI KAN VILA UPP ER PÅ BALI!!! FÖr är det ännu mer fest! :D bara så ni vet. Saknar er flickor! Hur länge ska ni vara på bali?

2009-10-02 @ 19:27:55
Postat av: Mimmi Karlsson

Härligt att du mår bättre Lisa! Jag ska tanka med amigo imogon och då ska jag ringa dig! pusss

2009-10-04 @ 02:49:00

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0