Biggie

Hej familjen.
Tänkte bara meddela att jag i övrigt mår rätt bra.
Känner mig ensam på jorden bara.
Ensam och lite rädd faktiskt.
Men jag klarar mig alltid som sagt.

Att känna oro över mig, är som att städa mansion.
-Det blir inte renare, hur mycket man än skurar.

Tänk på bra saker och skänk mig positiva energier.

och Mimmi!! Tack för ett skitbra resekit! Det bringade glädje på flyget :)
Jag tänker på er och önskar er tre härliga månader i kalla sverige.


Puss


Shoot baby!
Postat av: Elin

Du klarar dig. Va rädda om er mina flickor!

2009-09-12 @ 19:38:08
Postat av: Frida

Hej gumman! hoppas ni får det underbart!! kommmer sakna dig, och förstår verkligen otrygghetskänslan! Jag är helt livrädd jsut nu! wah...! Men det kommer bli bra, för dig och för mig! :) Puss på dig!!

2009-09-13 @ 19:22:40
Postat av: mamma

Hej gumman. Jag förstår att du är orolig och rädd. Det är bättre än att vara dödssäker och våghalsig. Man blir mer på sin vakt om man är lite orolig. Jag hörde av Mimmi att ni flyttat på er. Vart är ni på väg? Skriv så ofta du kan. Vi saknar dig ska du veta men är samtidigt avundsjuk på ditt äventyr. Ta det lugnt och var rädda om er. Krama Nathalie. (Vet inte hur hennes namn stavas)Kram från mamma.

2009-09-15 @ 11:28:03

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0