HEJ

I gar morse kom Nathalie hem och vackte mig med lilla Toni.
Han foljde med oss pa en liten promenad runt i staden.



Sen tranade vi thai boxning och spelade biljard med en britt.

Nathalie ligger fortfarande och sover. klockan ar kvart over tre pa dagen nu.
Jag borjar bli sjukt hungrig, sa jag ska satta mig nagonstans och kaka frulle tankte jag.



Pappa ringde och vackte mig i morse.
Jag fick en slang av hemlangtan.
Saknar er sa mycket dar hemma.
Och mamma,,, Fyyy vilken hemsk drom du hade,
Men jag lovar att du inte behover vara orolig det minsta.
Alla manniskor ar sa snalla har och jag tar det lugnt!

Mimmi, Jag vet inte vilken tid exakt som jag kommer hem.
Men jag kan kolla upp det och sa hors vi av. Det ar ju ett tag kvar....
Lyssnar pa var lat nu och tanker pa dig gumman..



Hittade lite bilder pa kameran fran dagen innan avresan..
Det var en rolig kvall.



och har har vi familje middag i solskenet
sverige ar ganska fint anda....



....fast thailand ar battre. jag lovar..



Meeeeen Som sagt... Nu skriker min mage efter nagon lacker matbit..
SA ha det fint sa lange vanner.

Massa puss a kram !


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0