en liten liten kines fes

hej igen ni där

min hjärna är fortfarande lika död
men jag är lite piggare nu
fast ändå inte
på samma gång. fattar du?

yopp topp


DAGENS RIM :

jag tror jag tror på spöken
jag längtar ut i öknen

för jag kan inte sova
snälla kan du LOVA ?

att denna veckan når sitt slut
kan någon öppna dörren UT ?

(fast jag ljög när jag sa öken
min mamma är fröken)

jag har tappat det här med rim
vill bara ut och sniffa lim

varför är jag inte sugen på GODIS?
jag känner mig som en lodis.. ?

jag är törstig

jag vill dränka min törst i en vattenkran
snart sitter jag på ett flygplan

har iofs lite LOKA i ett glas
önskar jag hade en hel vas.

Nathalie måste få en plats
i mitt rim-palats

hon får  på tronen sitta
och titta

nej

nu måste jag glida ner i dvala
känner mig som 0,3 på en skala
(från 1-10)

väck mig om en vecka
då tänker jag inte sitta här å häcka

mera.


nu har jag fått nog. ni med tror jag. sov nu då

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0