สวัสดีค่ะ

Kara hjartan dar hemma. Nu kommer jag gora er lite avundsjuka. Men det far ni tala.

Idag har vi varit ute pa havet hela dagen. Besokt nagra oar, snorklat, solat och badat.

Ar helt slut i kroppen sa nu blir det siesta nagon timme innan vi gar och ater middag.


Vi har hittat ett nytt boende pa on och tanker nog stanna ytterligare nagra dagar.

Det ar nastan halften sa billigt som det vi bodde pa innan, och battre dessutom!



Som ni ser sa har vi det underbart. Behover jag saga nagot mer?


 

Nu ar jag fett hungrig.

Igen.

Man ar hungrig hela tiden har. och kissenodig.

men det ar ju bra , eller hur mamma?!

Och dessutom har maten loooveeely...

 

Hahahahhaha.....

livet kan vara forjavla bra.

 


Shoot baby!
Postat av: Snezana

Ja men du måste dricka mycket vatten o ingen sprit..OK Sen måste jag säga du har en vän på facebook som skriver under era fina bilder "PORR" Så ta bart han direkt.Hans namn är Antonio Kazemi---dum:( Men fasan vilka bilder man blir ju gott översjuk..Älskar er

2009-09-18 @ 16:27:11
Postat av: Snezana

Ja men du måste dricka mycket vatten o ingen sprit..OK Sen måste jag säga du har en vän på facebook som skriver under era fina bilder "PORR" Så ta bart han direkt.Hans namn är Antonio Kazemi---dum:( Men fasan vilka bilder man blir ju gott översjuk..Älskar er

2009-09-18 @ 16:27:51
Postat av: spängan

shit va nice asså.. fett avis. framförallt nu när jag har pajjat knät.. blir inget skejtande för mig på vet inte hur länge..buhu...



men jag blir glad av att se hur ni båda har det där nere... men saknar dej lisa..



2009-09-20 @ 07:34:14
Postat av: MALIIIIIIIIIIIN

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MIIIINA FISAR.

Jag saknar er båda två så galet mycket.

Skulle behöva er här i sthlm så jääääääävla mycket.

Men mår bättre av att se era glada ansikten på bilderna.



Ni måste skicka vykort till mig!!

Finns det nån adress till er som man kan skicka till?



Malin Fredén

Parkvägen 20

136 46 Handen

Sthlm, Sweden



PUSSPUSSPUSSPUSS.

önska att ja va hos er.

2009-09-21 @ 00:06:17

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0