Hello Sverige

Ni far ursakta... Men det ar inte direkt nagot vi foredrar , att sitta har vid en dator i stekhet varme, nar vi hellre kan ligga pa beachen , kaka svin god mat eller annat som man gor nar man har semester.. Sorry dudes..

MEN for er som vill veta (mamma anneli och mamma sanna) Sa ar vi fortfarande kvar pa den har on. Jag tror att nar man val gjort sig hemma, sa kommer man inte harifran. Sjalvklart ska vi se mer av Thailand, men vi har ju faktiskt tre manader pa oss att utforska. Tills vidare tar vi det bara lugnt och gor sa lite som mojligt. Ligger pa stranden pa dagarna, ater god mat pa eftermiddagarna och gar ut for nagon ol och traffar vanner pa kvallarna.
Livet leker med andra ord.



Har sitter vi pa en svenskagd restaurang, "Unnis".
Tro det eller ej, men agaren kommer t.om fran Trollhattan.
Varlden ar bra liten...
Men GOD mat har de iaf. Och godast mojhito pa on.



har at vi frukost i morse.


Var nya granne. Tomtom.




Det har chillade stallet bodde vi pa i en natt. Vi hade tankt stanna nagra natter till,
men att sova utan AC, det gor vi aldrig om vill jag lova.
Sa vi packade ihop vara saker for tredje gangen och flyttade till ett nytt hotell.



a just det, Jag har inforskaffat mig en ny tattoo ocksa. Sent en natt pa vag hem fran beachen.
Har ingen bild pa den annu, men ni kan val se skymten av den pa bilden ovan...

Nu har vi inte tid for er langre. Ska slanga upp nagra bilder pa facebook,
A sen ska vi val agna oss at nagot mer socialt.

SOM NI SER SA MAR VI BRA KARA FAMILJ.
FINNS INGEN ANLEDNING TILL ORO.


Hors snart igen.

Tills dess, Manga pussar och kramar . vi saknar er.


Shoot baby!
Postat av: Sandra " syster"

Jag har också vart på Unnis =) han va från grästorp. Trevlig snubbe hehe =)

2009-09-21 @ 16:29:44
Postat av: Vickan

fy fasiken vad gott ni verkar ha det!!! :O

blir itne alls avis här du :O :P hahah

2009-09-21 @ 17:23:43
URL: http://thevbv.blogg.se/
Postat av: elin

Nämen, har ni hittat till unnis. :) ni måste dricka deras äpplejuice. :) sjukt god! puss på er

2009-09-22 @ 16:52:56
Postat av: Mimmi Karlsson

hej min underbara syster! jag har en liten fråga. vilken tid är du i göteborg den 11 december? pussss<3

2009-09-23 @ 00:20:52
Postat av: Mimmi Karlsson

hej min underbara syster! jag har en liten fråga. vilken tid är du i göteborg den 11 december? pussss<3

2009-09-23 @ 00:20:58
Postat av: mamma

Hej gumman

Vilken tur att allt är bra. Det räcker att se alla bilder för att förstå det. jag drömde om dig inatt. Du hade inga pengar och var helt nerknarkad så jag fick åka till Thailand för att hämta hem dig och fick börja med att leta rätt på dig. Fy vad hemskt.Hur går det med pengarna? Klarar du dig?

på fredag åker vi på filmhelg hela helgen. Mimmi ska med oss. Idag fyller Maggie 50 år så vi ska dit idag.

Hälsa Nathalie

Många kramar mamma

2009-09-23 @ 07:58:21

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0