två och en halv dag.

Då var det torsdag då.
Tors Dag.

vet inte vad jag ska skriva .
det känns lite snurrigt och samtidigt helt tomt.

Det är nog en bra känsla. tror jag.
Jag har börjat koppla bort allt,
allt som inte är av tyngd att tänka på.

min mobil har lagt av också.
eller jag har sagt upp abonnemanget rättare sagt.
sjukt skönt.
att en sådan liten mackapär kan bringa så mycket stress.
Så om ni vill nå mig på något sätt hädanefter, så får ni göra det på annat sätt.

så jag åker alltså till ett annat land på lördag. Om tre dagar befinner jag mig i himlen, ovan molnen.
med världens bästa nathalie vid min sida.

Att jag någonsin haft en orolig magkänsla inför detta äventyr, kan jag inte förstå.
NU ler hela min själ och jag litar hundraprocentigt på känslan  som leker inombords.

måste nog sova en stund till.
hejhej

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0