Hej.

Jag trooor jag troooooooor på soommmaren....
kom hit kom hiiiiiiiiiiit å leeeeeeek igen.....

sommaren varade i tre dagar. tre långa arbetande inomhus-dagar.
sen blev jag ledig, och det blev det vinter igen.

typiskt.

jag har nyss ätit kycklinggryta spetsad med ett enormous hårstrå
och mår som vanligt numera ganska gött. en öl har sippat ner i strupen
och jag har fint sällskap här i soffan. Imorgon är det jobb på schemat
och femton timmar senare är jag ledig en hel söndag. Söndag. MHMM I love it.

På måndag kommer Ellen på besök! stannar tills på torsdag, och blir avlöst
av kära Danne på fredag. har med andra ord Många fina dagar
framför mig fyllda med massa go' svensk kärlek.

 Yep. nu tänkte jag hälla mig de sista dropparna av hansan, borsta tänderna
och säga godnatt innan jag kryper till kojs.

så, Godnatt kära vänner.
Godnatt älskade mamma och pappa hemma i erkarebol. godnatt kära systrar, hoppas ni redan sover. Godnatt fina kusin, Wendy m. familj. Godnatt bästa Daniel och godnatt de övriga i mansion. (Akta er för zombies.) Godnatt Offe, Viktor och Nathalie som halvsover bakom mig i soffan. Godnatt stackars Lisa som jobbar på bland gamlingarna på Banco. Godnatt Frida som är för långt borta, Godnatt Hanna Som jag bryr mig väldigt mycket om. Godnatt mina älskade oldies Kinsa, Frida, Julia, Sofia, jag saknar er och tack för allt. Godnatt till resten av de goda, Godnatt SriLanka, Godnatt världen. Fan va många ni blev. SOV NU bara.

peace

 


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0