Hallå överby

idag har jag syndat... men bara lite.

jag har även hämtat hem lite nya briller som ska prövas ut ...
i morgon ska jag hälsa på hanna i gbg, och nu så kommer snart
mathilde å jossan på besök! amanda springer runt i sina nya kläder
och som vanligt sitter pöjkarna å yr i sin egna lilla värld...
samtidigt sitter jag å försöker få ihop en klänning av lite olika tygbitar.
det går inget vidare idag. jag gav upp och fyllde på med lite vin istället.
ska dansa ut i vardagsrummet å umgås lite nu . haj haj haj




förr förr gårdagens mördar drink ihop mixad av mr S å herr P.
Övertygade om att den skulle vara bland det godaste ever.
(innehåller baileys, baja päron, captain å cola.)
annan dricka som förtärs här i båset är tex rövin med en skvätt cola.
mm ja. det är väl bara att vänja sig ...

nu får vi besök !! ciaaoo

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0