röd å så

man känner att hösten är på väg. det är i slutet på augusti, kylan börjar tränga sig på och dagarna blir längre. Jag har sagt upp mig , lämnat min anda häflt och jag har flyttat hem. precis sådär bittert å höstigt.

Helgen och veckorna framöver kommer bedrivas med kärlighets hookups med vänner, bekanta, nära och kära som man inte har sett på evigheter. Bebisar har tittat fram och vissa har till och med lärt sig att gå!
Jag har massa att se fram emot!
ska försöka sy och måla så mycket som möjligt också. har en mängd idéer som måste göras till verklighet.

Pojkarna sitter i soffan och myser. Ungefär var femte minut kommer någon av dem in i köket. Alla gör de samma move; öppnar kylen, kikar runt lite fundersamt, och väljer ett eller annat konstigt att stoppa i käften. sist ut var koffe som valde pannkakorna, nutellan och den halvbruna bananen. Bra kompination där.

Nu ska det sovas . och riktigt ordentligt också. är ganska jetlaggad, eller nån annan slags laggad, efter den 11 timmars tågresan i natt. så godnatt kära . nu är det natta .

ps.
Jag har slutat att bita på naglarna (!)


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0