ehhh ja...lite saker som jag undrade på idag...

Varför blir man blå när man fryser? Varför är nikotin beroendeframkallande? Varför hänger man kulor i julgranen? Varför HAR man ens en julgran?? Vad är en tradition? och vem bryr sig om det? Varför är jag uttråkad hela tiden? och vad är egentligen KUL ? Varför går livet ut på att prestera, bli rik, snygg och bra på något? Vad är jag bra på? Varför finns det ALLTID någon som är bättre? Vad ska jag bli när jag blir stor? Varför blir vissa tjocka och vissa inte? Varför är mat så gott? varför tycker alla olika? varför gillar jag bananer och amanda hatar bananer? Varför kommer tomten genom skorstenen? Hur blir bebisar till egentligen??? Vem är Jesus? Vart ska jag bo nånstans?
Varför blir jag irriterad av något just nu? (vet ej vad?) Varför flyttar inte alla svenskar och nordbor till spanien eller något annat varmt land? (då kunde ju alla sluta klaga så jävligt på kylan. annars håll käften?) Varför går tiden sjuuukt långsamt när man har tråkigt? Vad ÄR tid? tar den någonsin slut? Ska Sverige få Euro? och VEM VEM VEM bryr sig om det? Varför gillar fula människor andra fula människor, och varför gillar snygga människor snygga människor? Varför tänker jag så mycket? Varför fryser man när man är hungrig?

varför har vissa ett svagt psyke medan andra är starkare? Varför gör man ibland saker som man inte vill? Hur stavas address på engelska? ETT D eller TVÅ? Hur nollställer man sig själv till en grundnivå utan känslor? Hur kommer jag att dö? Varför tar alla i Trollhättan livet av sig? Vad är det som är så speciellt med Julen? Varför blir jag stressad av vissa saker och varför pratar jag så mycket? (om onödiga saker mest)? 

Varför blir jag alltid kissenödig när jag går in i en mataffär? Varför bäddar vi sängen? (vi ska ju ändå lägga oss igen) och varför bryr vi oss så mycket om utseendet? (vi ska ju ändå dö en dag). Varför är barn så bortskämda?????? Varför är SNÖ så jävla kallt? Varför är människorna så egoistiska och giriga??  varför är OST så jävla dyrt? Vad är pengar? Vad är meningen med livet? Hur kommer jag att dö? Varför har jag så dåligt minne? kommer jag att få skjuta med ett gevär någon dag? kommer jag att döda någon i mitt liv? Varför har man så många frågor....men inga svar???
VARFÖR i helvete???

Shoot baby!
Postat av: Anonym

du är galen.

2010-12-12 @ 12:08:09

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0