HEMLÖS

För femton minuter sedan blev jag beroende av att beställa saker över internet. Mot faktura. Så nu har jag noll koll på vad jag klickar hem och ännu mindre koll på hur mycket jag blir skyldig ... meeeen, det är en senare fråga. Alltid kul att få paket liksom.
I typ fem år så har jag önskat mig en jätte, jätte stor antik jordglob med träfot.. Har letat ihjäl mig utan resultat...åsååå Förra veckan hittade jag den här! inte direkt så stor som jag hade tänkt mig, och inte så antik heller för den delen. Men söt va den. och billig.
Den ligger i en ihopknycklad plastpåse i bokhyllan för tillfället och väntar på att jag ska bo nånstans. För bo, det måste man väl? Eller? jag gillar inte att bo. det blir så tråkigt i längden. vill hellre leva i mitt zigenarliv tills jag hittar mitt hem for life. Det enda tråkiga är att man aldrig kan inreda som man vill, eller elda rökelser dagarna i ända. För de flesta jag känner får ont i huvudet av starka dofter och gillar inte alls att sitta på golvet eller äta med händerna.
Synd de.
Undra om man nånsin kommer hitta rätt förresten. Kanske kommer jag alltid leva såhär, med högerfoten i vänsterskon och tvärtom.
jajajjajaja

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0