Nyfiken kan man va, men varför vet inte ja.

Fattar inte riktigt det här med "bloggvärlden". Vem bryr sig om mitt liv? Eller ja, vem som inte känner mig, bryr sig liksom? Tydligen finns det massvis med folk där ute som visst gör det. Och för dig som undrade, så kan jag ju berätta att jag numera är hemlös. Igen! Och tyck inte synd om mig, för jag gillar det. Daniel ska flytta till Spanien i Januari, och jag ska få låna en kompis lägenhet i tro det eller ej men, UDDEVALLA i fem veckor. Tiden efter det är oviss och det tycker jag är ganska gött. Kanske får jag för mig att åka till andra sidan jorden och bo i en koja på costa rica? kanske blir jag militär i afganistan?  eller kanske hamnar jag i Ryssland? HUH! .. VEM fan VET? men tills dess ska jag stänga in mig med min symaskin, mina oljefärger och massa levande ljus och bara drömma.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0