PAUSE

Helt oviss om framtiden, ligger jag i en obäddad säng med smutsiga lakan och tycker synd om mig själv. Tog en paus från flyttstöket och vet inte om jag har någon större lust att fortsätta någonsin. Vet inte varför jag är så ynklig idag just. Det är bara en sån där dag idag. Vaknade upp ur en dröm med tårar i ögonen och ett gnagande samvete. Kanske därför.
Vet inte om jag gillar mitt hysteriska sätt att hantera sådana dagar. Blir speedad som på tjack och tänker tusen tankar i sekunden. Hetsiga kroppsrörelser, svart i blicken. Snäser åt allt och blir förbannad på alla. Jag vill ha någon nära, någon att skrika på och gråta hos. någon att slå på och någon som kramar mig.
Oftast slutar de här dagarna i ett hysteriskt utbrott på någon som inte alls förtjänar det. Och sedan blir det svart, tomt och jävligt ensamt ända in i själen. Hatar sånna här dagar.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0