God morgon kara vanner

Jag har forsokt att undvika det har med bloggandet de senaste dagarna, da jag har kommit fram till att mitt tillstand i livet inte ar speciellt spannande att lasa om for tilfallet. Men vad gor man klockan 8 en morgon da man ar pigg som aldrig forr, huset ar knapptyst, alla sover? jaaa dy, da kunde jag inte halla mig langre.
Och for er som anda vill veta vad som har hant har i dagarna, sa kan jag beratta att jag har spenderat halften av tiden i sangen och resten pa toaletten. Yes, ni laste ratt. magsjuka eller nagot annat pahitt flog in i min kropp och forutom att gora mig febrig och ynklig som en bebis sa fick jag inte behalla en endaste liten vattendroppe.
Meeeen. Nu mar jag bra som aldrig forr. Man maste nog bli sadar sjuk ibland for att fatta att man lever och har det ratt gott anda. Nu har klockan blivit halv nio och jag har redan hunnit se pa kenny starfighter och atit varldens frulle. Vill ni hora? aa det klart ni vill, nar ni anda laser det har ointressanta inlagget sa kan ni lika garna fa veta vad jag ater till frukost ocksa. knackebord med massa smor och massa philadelphia och banan och kanel. och sa filmjolk med skivad banan och kiwi och russin och linfron och kanel och honung och jordgubbssylt och lite musli pa toppen.
jag ar skitmatt med andra ord.
tyvarr far ni ingen bild pa det hela, for jag har aldrig forstatt hur man orkar ta sanna dar kort pa vad man gor och vad man har pa sig och sen lagga upp det i precis samma stund? det ar ju jattekrangligt ju.
och sen sa kan ni nog tanka er hur min frukost sag ut. som en spya typ. dar man slanger ner allt man hittar i skapen som man skulle kunna tanka sig att stoppa i munnen.
;,
jaja. Nu ska jag vacka Nathalie och My och ta med mig dem ut pa aventyr. Hoppas att gud later mig vara vaken hela dagen och later mig somna tidigt ikvall.
\
Forresten sa kom jag att tanka pa hur otroligt skont det var att sticka hal i tungan. ni vet den dar harliga smartan dar hela kaften svullnar upp och man inte kan ata eller knappt dricka pa en vecka? Ja, iallafall, jag ar sugen pa att lata den kanslan infinna sig en gang till. alltsa, gora ett till hal, precis bredvid. det kunde vara kul att testa iallafall.
eller kanske borde ta nagon av foljande alternativ ?? :
varfor anvanda linser liksom nar man kan ha glasogon som sitter fast?

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0