Hej Mamma !

Ja, jag langtar hem en massa inemellanat. Eller, jag langtar nog inte "hem", utan mest efter Er.
Och efter Daniel, Wendy och Elin och de andra som betyder nagot. Det ar lite tomt och ensamt har ibland.
Och da onskar jag att ni kunde bo sadar tjugo minuter harifran, sa att jag kunde aka och halsa pa.
Men jag har ju Nathalie och My saklart och vi umgas dygnet runt.
Allt ar ju ganska nytt har, och om dagarna (nar vi inte jobbar) sa sover vi mest.
Sa vi har val inte hunnit "utforska" staden sa jattenoga annu.
Den 9;e mars ska jag antagligen komma hem, jag har glomt att prata med dom pa jobbet, men det ska nog losa sig. Hoppas att jag kan stanna en iallafall en vecka hemma da. Ar det nagot kul som hander dar hemma snart eller? Beratta!
Vi har det mesta av vara saker over den dar puben, men vi bor i stort sett fortfarande har hos My.
Vi sover har, ater har, och umgas har. Du ska fa traffa My nagon dag. Hon ar en underbar tjej!
Idag har jag jobbat pa Carlings i nagra timmar. slutade nu vid sex, kom hem, at mat, och nu ska
jag ga och lagga mig i nagon timme tankte jag. klockan 23 borjar jag namligen pa Bancorotto (restaurangen)
och jobbar till ca 04.00. Samma sak i morgon, men pa Sondag ar jag antligen ledig!
Sa jag sager Godnatt nu. Sa hors vi snart.
Forresten, har Maja fatt reda pa hur det blev i den dar tavlingen?
Halsa och krama resten av familjen.
Puss o Kram

Shoot baby!
Postat av: spängan

testa ringa mig när du kommer hem. det får du alltid göra om du vill.spelar ingen roll vad kl är..

2010-02-13 @ 01:56:04

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0