Okej.

Alldeles nyss nar jag laste nagra bloggar (http://www.vibbkalmar.se/kategori/bloggar/alex-the-kid/) i vantan pa att mina kompisar ska vakna till liv, sa fick jag reda pa att IDAG, ja da ar det FETTISDAGEN!
se dar ! Inte for att jag ar nagot big fan av semlor egentligen. men visst blir en dag bra mycket roligare nar det ar nagot speciellt som hander. ska man saga grattis pa fettisdagen? eller ska man bara vara som vanligt ? haromdagen var det ju alla hjartans dag ocksa forresten. februari var nog skit trakig manad vanligtvis, sa dom klamde in alla sanna dar extra firar dagar dar bara for att maniskorna ska bli glada. (och for att nagon ska tjana pengar sklart) grattis pa alla hjartans dag i efterskott iallafall. eller natt.
fast fan jag vet inte ens om dom firar den dar bullen har i Norge?
i vilket fall som helst sa tankte vi baka kanel bullar idag. och kottbullar. hos pontus och viktor. fast dom vet inte om det an.
va manga bullar det blev.
nar ar kanel bulle dagen?
bulle
bull
shit

Shoot baby!
Postat av: Alex

Yes, Grattis på FETTISDAGEN, Its always a reason to eat göttes =) Vart i världen befinner du dig nu??? Puss

2010-02-16 @ 10:51:57
URL: http://vibbkalmar.se/alex-the-kid

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0