om en timme och tio minuter ar det torsdag.

Idag vaknade vi ocksa ganska tidigt. (om man har overesende med garkvallen). kl ett steg vi upp och
aven idag besatt jag en ovanlig energi som jag inte kant pa ar o dar. (trots bakfylla, otroooligt).
Jag och Mysen lamnade Nathalie at odet och tog en langpromenad i vackra Bergen.
Vi stannade pa en juicebar med det sensationella namnet "juicebaren",
och kopte varsin sjuuukt god smoothie till frukost!

+ en lodda massa wasabi notter.


Mysen ar pa jobb, och Nathalie har akt till en annan planet.
sa i vanlig ordning sitter jag har framfor facet med skype vid sidan om.
jag maste nog andra om i dessa rutiner lite.
i morgon ska jag ga pa uppdrag.
besoka rocknRolfs danseskole kanske?
testa pa natt nytt o ordinart kanske dansa lite magdans?
ehh
vi far se.
JA JAVLAR
skatteverket va det.
jag visste att det va natt jag hade glomt att gora igar nar jag gjorde allt annat viktigt.
i morgon: skatteverket. punk slut. for det ar ett maste.

fyfan vad godis sugen jag ar.
man blir det av att bara sitta o sitta o sitta ooooo siiiittttaaa .
kanske ska ta o baka lite niggerballs.....
fast jag kommer anda aldrig orka rulla dom
sa sen kommer det sluta med att jag sitter o ater vaniljglass ur paketet
och negerbolls smet med sked och stor kokos over hela kalaset.
och sa maste jag ju diska ocksa.
na usch.
jag tar en kiwi.

HAaaaaa DE


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0