pa natten ska man sova. men om det inte gar da ?

Jag saknar mina kompisar. Eller vaninnor som dom sager i norge. fett fult ord. det ar sa tomt har i krypinet idag. Mysen kommer val hem fran jobbet snart iofs.. Hoppas att hon har tagit den rutinmassiga svangen runt 7eleven o kopt nagot gott. kanske lite choklaaad.... eller vad sags om en liten chipspase... hmmm.... jag vantar med spanning.
och jag som inte ens har diskat. jag tankte skriva och jag som inte ens har hunnit diska...Men tid, det ar val egentligen det enda jag har gott om for tillfallet. sa jag kom pa mig sjalv med att kanske inte skriva det anda. och jag som  inte ens har orkat diska later mer korrekt. forlat My.
en orange byxdress med dubbel dragkedje finess ar aldrig fel i sjuke tider.
oo sa oboy och ostmacka mitt i natten kan man inte klaga pa de heller.
det blir ju liksom inte lika bra nar man ar ensam bara...

Shoot baby!
Postat av: hanna

sötaste lisa flisa saknar dig!!! pusssss

2010-03-02 @ 16:01:26
URL: http://hannalii.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0