vad ar det for en dag.....

det ar natt.
inte dag.
klockan ar 02.30.
fan va pigg jag ar.
jag har sovit, det har jag faktiskt.
somnade pa ett sant dar magiskt satt dessutom.
ni vet nar man verkligen kanner att man somnar.
trots att man inte hunnit att varken tvatta bort sminket och borsta tanderna,
sa gor det ingenting alls, man bara sjunker in i somnen och man vill inget
annat i hela varlden an att bara ligga exakt som man gor, for alltid.
men sen av nagon anledning sa vaknade jag. SAKLART.
typiskt. Och hejhej dar sitter Nathalie och mumsar pa chipsen
vi handlade tidigare. dippar lite romme, kakar choklad o sippar cola.
god ide, tyckte jag.
Men det tyckte inte hon tydligen.
varpa, hon och var andra van Mysen gick till stredet och tog en ol. MItt i natten? hm
Sa jag tog over hennes position mellan lakanen, colan o allt de goda.
jag ater "ganska starka chips"
det star sa pa pasen faktiskt. Eller det star "Ganske sterk" eftersom vi befinner oss i Norge.
ska val kanske forsoka sova igen. imorgon ar ju faktiskt en ny dag.
och det klart att jag inte var pa skatteverket i morse inte.
nae du. I morgon ska jag forsoka komma innom... hoho
yeah.
gonatt

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0