Hejhejhej

Nu ligger vi här igen.
Jag o min kompis.
I våran säng på vårat kontor.
nathalie undrar en sak
vilka läser den här bloggen egentligen?
stackars er.
snälla skriv vilka ni är
annars kommer nathalie hamna i koma.
punkt.
igår satt vi på ett rum 207 drack  en flaska vin och pratade minnen.
sen gjorde vi oss i ordning och åkte tåg in till Byn.
och sen aaaah ni fattar.
sen, sov på gästrum o drömde konstiga drömmar.
familje pizza och mm mys

Shoot baby!
Postat av: Linda Kallalund

hejhallå! Jag läser ... när du skriver...vilket är sällan....men när du väl skriver...läser jag :D

2010-01-08 @ 12:24:44
Postat av: -E

din kära kusin josefine fick mig att börja läsa din blogg faktiskt ;) kul när du lägger ut bilder, när du skriver också förståss

2010-01-08 @ 23:24:51
URL: http://emmorsing.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0