hon försöker att beställa saker

visst blir man irriterad när man har skrivit saker i tusen år.
och till ens FÖRBANNELSE, så dör datorn och allt raders.
pfssss ...så låter den också. när den dör. pfffsss..
som om den bara retas med mig. pffffpspssssffs.... dead.
GONE! å så försvann allt. å hjärnan blev tom.

well.
jag kan ju inte sova alltså.
det var det jag pratade om.
nu har jag ´legat här å legat här å Luggit här (som man säger i talform i högsäter)
å försökt och försökt och försökt
men ICKE. ingen ro. ingen vila. ingen sömn.

fast nu ljuger jag. ÅH lisa...
jag har inte alls försökt.
inte med nått.
jag skypade en stund.
det gjorde jag. och då låg jag ned. ¨faktiskt.
men sen kom My hem.
och hon hade en flaska vin med sig
(som börjar bli en vana numera) attans att hon jobbar i resturang alltså.
men det va gott.
å sen provade jag alla kläder i hennes garderob.
för det är viktigt att göra mitt i natten.
å sen beställde hon lite saker från internet.
lite örhängen tror jag bestämt att det var.

och så hamnade jag slutligen i hennes goda säng
å här ligger jag nu.
tittar på vampyrer och alexander skarsgård.
(börjar även det bli en vana) dålig vana. ?
hm.

men nu ska jag försöka . på riktigt.
för i morgon ska jag jobba. Heeeeele dan. å sen ska jag direkt på p-möte, och sedan vidare
på middag. personal middag. HAHA.
kan bli gott.

så.. sov gott världen.

och förresten så längtar jag hemskt mycket efter den 5 MARS: då ska jag åka hem . hem . hem hem.
få vara nära alla de som jag älskar. och saknar. och det kommer bli den bästa, skönaste och mest Underbara vistelse någonsin!

fan. nu är klockan tre. 03.00. måste försöka bryta den vanan. måste somna innan tre hädanefter.
godnatt igen.

PS. mamma, jag röker inte. och jag snusar inte heller längre.
för jag vill inte få svarta lungor som mormor och morfar.
och jag vill inte vara beroende av något förutom kärlek.
så nu vet du det kära mamma.
du kan vara lugn.
Kul att du läser min blogg förresten.
Jag saknar dig och Pappa och Mimmi och Maja! massvis!

NU är det dags.
dröm sömn. natt svart.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0