Nathalie gäst bloggar

God natt? God morgon?
Vad man nu ska sæga, jag har iallafall inte somnat ænnu och klockan ær 4:55. Jag ær frisk nu iallafall, och ær istællet sjukt pigg. Så klart ska jag upp kl 8 før att jobba, ska man vara glad før att man har ett jobb eller ska man vara bitter før att man ska upp kl 8? Jag ær glad i vilket fall som helst, kul att jag ær glad, ær ju fan glad hela tiden. Jag ligger och førsøker sova men hela tiden kommer det upp bilder på mitt nya " jag " i Bergen, tex "min" otrligt vackra lægenhet som jag så otroligt gærna vill ha, så fantiserar jag om hur jag ska allt, o hur jag ska få pengar till alla nya møbler, hur mycket Lisa kommer hælsa på mig i den, om vi kommer bo ihop, hur många gånger Malin från sthlm kommer hælsa på, eller Elin i från " utanfør " åsaka? eller vågar jag ta dit min mamma? hon kommer ju ælska Bergen.. Jaja jag bara fantisar nu alltså, men nu ska jag sætta på den 3e filmen før i kvæll, och førsøka sova.. Hihi en hemlis, jag har till o med legat och ræknat sakta till 203 på engelska før att jag skulle somnat, men jag sover fan fortfarnde inte.
GOD NATT LISAS BLOGG..

Det hade varit mycket lættare att somna om Lisa hade vart hær.
Hon snarkar eller gnisslar en tills sømns, eller så kramas hon mig till sømns, eller bara ligger och pratar med mig.
Jag gillar det.
Night night

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0