och nu har jag plötsligt TRE.

tre jobb alltså. Har inte passat tider eller vaknat av en väckarklocka på ett halvår, och nu har jag plötsligt tre jobb att sköta. hur ska jag hinna med .... att leva... hoho, men rik ska jag bli iallafall.

welll.. Lyssnar lite på the killers och väntar på att My ska ringa mig.
snart vill jag gå. härifrån. till Lille och titta på min nyblivna arbetskamrat Stian.
tihi

och klockan är 21.10...... å det började NIO......

bähähäähä....
jag får väl gå härifrån utan att låsa då.  (min smarta kompis har nämligen tagit nycklarna med sig..... )
då vet ni det . om ni är sugna på att råna någon så är det fritt fram här på skostredet.
känn er välkommna och ta för er tills ni skäms.

MUAHA lily allen är go hon. .
i love the text ... it's not fair....

hey ho lets go ... catch ya later ,,,

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0