god kväll

äntligen har jag hamnat vid en dator där man kan skriva å ä och ö. Skönt. så ni förstår vad jag menar när jag skriver tillexempel lök och inte lok och läcka och lacka och sött sott osv...
aja, nu är klockan närmare ett här i bergen. och i övriga norge också för den delen. även sverige.
och jag börjar bli lite trött i hjärnan. Som ni kanske förstår så blev jag kvar här i byn yterligare en dag och drar till sverige i morgon istället. det där med att gå upp på morgonen funkade inte så värst bra...
fan.
jaja, .. inte mkt att göra.
nu sitter jag hemma hos pontus och gänget och ser på nån finurlig dokumentär om george bush och de två tornen...
i morgon ska jag inte missa tåget så nu ska jag sova.
ska checka lite lägenheter innan ... o så .. yeah . ha de!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0