hej hej hemskt mycket hej...

Jaha, Jag sitter på ett hotell helt pløstligt. mitt i natten. væntar på något...någon...
De disskuterar dær bakom mig.. kommer fram till något? ringer någon?
Hela byn var stængt, men vi fann tillslut ett stælle. dær man strængt førbjudet INTE fick sjunga.
weird. han bara kom fram till oss. "Ursækta, mina kæra gæster, men det ær strængt førbjudet att sjunga hær innom".
Såklart sjøng jag høgljutt då "Breaking the law, breaking the law...."
och tænkte att han bara kuddade med mig... MEN så var icke fallet. han menade allvar. Allvar. hm. weird. igen.

Idag har jag jobbat. eller ah. 3 timmar. sen hængde vi hos evelina och Disa. taco. mys. prat. tjat. mmhmm.. Mia också. och Nathalie selvfølgile. och jag. mmmmmmmhm.

nu ringer han. hiihihi...vi får seeeeee hur det blir då....

nu vill jag søva...

nu.

nu.

nu.

godnatt.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0