sådär lagom heller.

halv ett. hm. ja dagen är slut. vad väntar vi på?  i morgon kommer en ny dag. och efter det kommer en ny, och sen en ny, igen! oändligt nästan. vad väntar vi på egentligen?


familjen på äventyr en natt för ett år sedan. sådär lagom kul att dom är så långt borta nu.

jag har en hundvalp i knät. en chihuahua. chiwawa vill man skriva. den är vit med svarta fläckar och ser ut precis som en kossa. det enda han gör är att sova, äta, bajsa på mattorna och kissa på mina kläder.
också halvkul.
men han fattar ju inte så mycket.
så man måste ha översseende har jag lärt mig.
jaja, nu ska jag söva.
nu nu nu .
guunättt gott folk.
(ps. massa grattis till Sofia som fyller 21 år idag den 21 maj. vilket sammanträffande))

Shoot baby!
Postat av: spängs

du e sooo gooo!! kom hem o gå ut o gå med oss!. joel flyttar snart in i båset igen..

puss

2010-05-21 @ 20:12:33
Postat av: elin

GE MIG FAMILJETID!!! <3

2010-05-23 @ 12:49:08

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0