fett osoft tisdag

Jag var på hugget. Taggad och redo att skapa något sensationellt. åkte Trollhättan runt för att få tag i tyger, tråd å knappar. Egentligen, såhär i efterhand, så hittade jag faktiskt ingenting alls som föll mig i smaken. Men tanten på den sista sybutiken var så rar och tillmötesgående. kan inte säga att hon "tvingade" på mig en massa material, men nog föll jag pladask för hennes hjälpsamhet. Så tjong ting så brände jag en femhunka på TYG å dylikt. På tyg jag inte ens blev förälskad i. väl hemkommen med nya symaskinen redo att invigas, händer ingenting. Hjärnan är toooom. echo echo ,,,,, och inspirationen är som bortblåst. istället är skallen fylld av ångest över att jag nu har ÄNNU MERA skräp runt omkring mig och ännu mindre cash i plånkan. fett osoft tisdag alltså.
sova lite. ,mmm

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0