Home

ä-ä-ä-äääntligen "hemma" igen. en överostad pizza dränkt i vitlök ligger i magen och gottar sig..idol går på repris och jag är helt slut i huvudet.
Helgen har varit bra. Flygresan gick snabbt, maten var ok, kläderna var nice, rummet var gött, alkoholen var godare, festen var fet, efterfesten likaså, showroomen var trevliga, människorna är goa, tävlingarna sög (jag vann ej) , vinsterna var speciella, tiden gick snabbt, sömnen var kort, och resan hem gick fint. Hann även köpa lite goa ansiktsprodukter i taxfreen.. sjukt mycket billigare än ute i butik!! jättebraaaaaa :)

allt finns dokumenterat i Lisas kamera såå de kanske kommer upp lite tokiga bilder här framöver...




PSSSS:.....!!!!!! Jag har bestämt ändrat mig radikalt i frågan om elgiganten och dess produkter och service. Det visade sig att de viiisst hade lite medkänsla trots allt. så i morrn ska jag hämta ut en ny fräsch macbook pro hade ja tänkt. yey!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0