mätt

jag skulle lika gärna kunnat käka en skål med smör. Eller en tårta av lever och russin. hade ändå varit mätt nu, utan tankar på vad just stoppat i mig. mätt blir man ju iallafall. och det är väl det som är huvudsaken?


Varför gillar man olika saker? som tex banan. jag gillar bananer. men Amanda, hon kan inte ens känna lukten av en banan utan att spy? det ä så himla konstigt.

och ALLA gillar tacos. why ? Om vi hade blivit matade med fiskögon sen vår barndom, hade vi gillat det också då? Kanske hade det varit en slags delikatess som man satt och surplade på inpå lördagsnatten?
usch va ääckligt

Shoot baby!
Postat av: stefanie

jag hatar tacos mest av allt... får alltid samma rekation när jag berättar min mörka hemlighet för någon "VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?!!? HUR KAN DU IIINTE GILLA DEEE?!" .... exakt, samma, reaktion, varje jävla, gång.

2010-11-23 @ 21:09:40
URL: http://stefnaie.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0