myyyyyyys

Kollektivmiddagen idag är inte heelt som vanligt. Långbordet är dukat. (eller var, nu ligger det mest rester och smulor lite utspritt), Koffe är iklädd sin special kavaj dagen till ära och blåser såpbubblor ut i intet.. rödvinet står i centrum och dricks flitigt (den första löddan är härmed avklarad...) och folket disskuterar därefter...
Jag sitter bara här. njuter. lyssnar och iaktar.

mmmmm .... har det bra.
men saknar något... någon.... alldeles enormt mycket. ...
Förra året på exakt den här dagen var jag och min andra halva på Sri Lanka, och jag blev firad i tre dagar i rad.
Herreguuuuuuud.. .det känns som , jag skojar inte, IGÅR när vi satt där i den fuktiga värmen hos familjen George med tretton singaleser runt bordet. åt parripo, polsambo, drack Lion's och rom n' coke. Bärde sari och prickar i pannan, åkte tuktuk och pratade med munkar... ........lived that dream...

ÅÅÅHH jag saknar dig såå mycket Nathalie!
Längtar ihjäl mig tills den 27e.... !

Meen här får du en puss och en SKÅL sålänge :


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0